اصلا ..
اصلنه اصلا..ملوم نیس چی گفتن پش سر طفلی که اینجوری دارن میکنن.. ولی خیلی ظلمه!خیلی ناراحت کننده اس.. تاسف آوره.
میدونین؟!آخه خیلی دارن بهش بد میکنن!ولی این داره خوبی میکنه!
چرا خب؟!
چرا ..چرا نمیدونن؟
آخه اونا چرا اینجورین؟!
دلم نمیخاد ببینم دارن در حقش اینکارا رو میکنن!
خیلی نامردیه بخدا.
من چیکار کنم؟!فقد میشه از خودت بخام ..
چرا نمیتونم؟
اصلا روشم ندارم بخام !چیو بخام اصن!
هووووف
چقد بد عذاب آوره!چه تجربه ی تلخیه////٪
:|
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 17:03
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 17:03
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 17:03
لابد با خودش گفته چرا این دختره اینقد احمقه!
من چرا اون لحظه آخری اون کارو کردم آخه
بعد راستی
خدایا ... میشه معجزه شد؟!
نمیشه نه؟!
آخه چی میشه؟!
چی میشه بشه؟
ناموسا من دیگه نمیکشم..
سخته خیلیییم سخته..
بعدم اینکه دلم برات تنگ شده هم خاک تو سرت کنن :|
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 179 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33
چرا مشهد همش بارونیه؟
تو تفکرات من اصن بارونی نیس
ینی اصن انقد بارونی نبوده! تجربش نکردم یکم عجیبه حال وهوا!
برا همونه دلشوره دارم ؟
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33
هلو !خوبین؟من که خوبم...:/ خواستم بیام بگم که هیچی درست نشد ..ولی دیگه ولش کردم..اصن برگشتم از همه تصمیمام!بعد اونارم نگه داشتم.. که بشینم دوباره انجامش بدم..من ایندفه دوبرابر ازت مراقبت میک خب چی الان...ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33
کجای من خجالتیه؟
:|
من خجالتیم؟
من؟
چه چیزا
.
..
..
:|
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33
دیگه من کشیدم بیرون ازت
تموم
موریگِدا
بجاش کتاب بخونیم
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33
خدایی ملودیش ب دلم نشست
چیه؟
تی وی ام دل داره خب!
انقد باش بدرفتاری نکنین
راستی من الان یادم افتاد که پی بردم هروخ شانس بم رو میکرد ،هنگ میکرد!
ینی همه اینا اتفاقی بود لنتی خاب؟
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33